dr.NAZIF VELEDAR:Ko muti “bosanski lonac”?

263

Kakve nam poruke dolaze u posljednje vrijeme od pojedinih političara iz Republike Hrvatske?
Šta se dešava?
Zagraktala je teško opterećena savjest – nadamo se posljednji put – i produkuje laži, ali za razliku od dosadašnjih laži ovu su upakovali u debelu neprozirnu plahtu tobožnjeg domoljublja i brige za Evropu, da bi na taj način zatajili svoju nenarodnu ćud i prešutili izdaju, jer je njihova pogrešna politika iste te bosanskohercegovačke Hrvate otjerala sa njihovin radnih mjesta, s djedovskih ognjišta, s njihovih polja i ravnica u Bosni i Hercegovini. Pokušavaju odvesti poglede tih ljudi od bijede i nevolja, u koje su ih uveli. Lažu, kako bi siročad i udovice zaboravili uzaludnu i nepotrebnu žrtvu svojih očeva i muževa, koje je njihova pogrešna pšolitika natjerala na fronte, sa kojih se nisu nikada vratili svojim kućama i obiteljima. Moraju lagati zbog nepravde koju su počinili narodu.
Naravno, uzrok, po običaju, traže u drugom, pa vode protubošnjačku (protumuslimansku) kampanju i kampanju protiv države Bosne i Hercegovine, koja poput stuhe i protuhe lebdi danas nad Bosnom i Hercegovinom. Mute “bosanski lonac”, uzduž i poprijeko, lonac pripremljen u zagrebačko-beogradskoj kuhinji, a kada im ni to nije dovoljno, dodaju i ljuti zapržak iz iste kuhinje.
Gospodo Kolinda Grabar-Kitarović i gosp. Miroslave Tuđmane, ne blatite državu Bosnu i Hercegovinu, ne optužujte Bošnjake – muslimane (jer Bošnjaci nisu samo muslimani, op. a.) i ne izmišljajte stvari, o kojima Bošnjaci (muslimani) ni sanjali nisu. Ne stvarajte nama jasno prepoznatljive ideologije i propagande o stvaranju lažne slike o državi Bosni i Hercegovini i Bošnjacima (muslimanima).Nadamo se i smatramo da većina dobronamjernih Hrvata ne misli tako, ni u Republici Hrvatskoj ni u Bosni i Hercegovini. Republika Hrvatska nije HDZ, a još manje Kolinda ili Miroslav. Hrvatska je neuporedivo više od toga.
Naši stavovi počivaju na: Bosna i Hercegovina, država, na koju ima jednako pravo musliman, katolik, pravoslavac, ateist, agmostik .., na Bosnu i Hercegovinu i bosanskohercegovačko državno područje ima pravo pripadnik bilo koje vjere i pogleda na svijet, dok poštuje državu Bosnu i Hercegovinu – jer Bosna i Hercegovina nije nikada bila identična s bilo kojom vjerom, niti smije biti.
Mi Bošnjaci (muslimani) se bojimo samo Boga, i nije nas strah Vaših izjava i pokušaja; samo se Bogu klanjamo, a najmanje se plašimo i klanjamo umišljenim vođama, koji sami sebe nameću narodu. Pojedini političari, poput Vas, a isto tako i sredstva javnog informiranja, po nalogu i želji onih s političkog vrha, pokušavaju nas imenovati svakakvim pogrdnim i zlim imenima, i to iz jednog jedinog razloga, jer se držimo gore navedenih stavova i mišljenja, koja su protivna Vašem poimanju države Bosne i Hercegovine i Bošnjaka (muslimana) i Vaših težnji za komadanjem i rasprodajom bosanskohercegovačkog državnog teritorija i bosanskohercegovačkih narodnih interesa.
Svi su ljudi isti, nema razlike među ljudima, nastali su od jednog čovjeka i jedne žene. Zašto ih onda dijeliti? Zašto? Dužnosti nas muslimana su cijeniti i poštovati sve ljude Svijeta, zašto ćemo biti odgovorni pred Bogom. Rasne, nacionalne i sve druge podjele moraju nam biti strane. Biti pravedan po islamu znači držati se istine i poštovati tuđe pravo. Naše geslo je “živjeti i pustiti druge da žive”. Današnji Bošnjaci su plod duhovne intervencije islama na ovim prostorima, ali se fenomen Bošnjaka i Bosne ne može razumjeti bez poznavanja njihovim predislamskih korijena, jer se etičko i društveno ponašanje Bošnjaka (muslimana) ne temelji samo na islamskoj etici.
Tri Abrahamske religije islam, kršćanstvo i judaizam imaju zajedničke temeljne principe, što treba biti pomirujući faktor, svakako uz dovoljnu amneziju u pogledu prošlih sukoba.
Ali gospodo, da znate, tiha poruka lebdi nad Bosnom i Hercegovinom: Bosna i Hercegovina i Bošnjaci (muslimani) neće nestati u Bosni i Hercegovini i Balkanu sve do Sudnjeg dana, bez obzira što se širi nekorektna kampanja i osjeća izvjesna odbojnost i odbacuje se ljudska fundamentalna jednakost s tim i univerzalna ljudska prava.